emiksike.ee veebipoest ostetud toodetele kehtib Eesti Vabariigi õigusaktidega kehtestatud garantii ja tagastamise kord.
Ostetud kaubad tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik.
Toode
Tagastatavad kaubad peavad olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
Avatud pakendiga kosmeetika- ja parfüümitooteid tagastada ei saa. Tagastamisele ei kuulu ka tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei saa kontrollida.
Kaupu, mida ei ole võimalik tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada ja mis on pärast kohaletoimetamist avatud, ei tagastata.
Kauba tagastamine
Toote tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis toote ostmisest keeldumise avaldus ja saata see e-posti aadressile info@emiksike.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
Kauba saad tagastada läbi pakiautomaatide.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatud kaup ei vasta tellitule (näiteks vale või defektiga kaup).
• Tagastamine postiautomaadi kaudu
Kui tellisite postiautomaadi Smartposti kaudu:
Itella SmartPostiga pakume kohandatud tagastusteenust, mis tähendab, et kauba tagastamisel ei pea selle eest eraldi tasuma.
Pakiautomaadis tuleb valida menüüst “Kauba tagastamine” ja järgida automaadi edasisi juhiseid.
Rohkem infot leiab aadressilt https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/.
Kui tellisite postiautomaadi DPD kaudu:
DPD-ga on meil ettetellitud tagastusteenus, mis tähendab, et selle eest ei pea kauba tagastamisel eraldi maksma.
DPD pakiautomaati tagastamiseks palume pakkida tagastatud kaup korralikult ja kinnitada pakile kaubaga kaasas olev DPD tagastussilt. Seejärel leidke oma lähim DPD pakiautomaat ja valige ekraanilt ‘Saada pakk’ ja seejärel ‘Saada eelvormitud pakk’. Skaneeri pakiautomaadis pakisildi vöötkood ja vali paki suurus. Asetage pakk kappi, sulgege uks ja kinnitage paki kättetoimetamine.
Kui tellisid Omniva kaudu postiautomaadi:
Omniva pakiautomaadi puhul on meil tasuta tagastusteenus, mis tähendab, et kauba tagastamisel ei pea selle eest eraldi tasuma.
Kauba tagastamiseks peab see olema korralikult pakendatud ja toimetatud samasse pakiautomaati, kust paki kätte saite. Pakiautomaadi menüüst tuleb valida “Tagasta pakk”. Seejärel sisestage SMS-i või meili teel saadud tagastuskood.
Kui kasutasite kullerit:
Kauba tagastamiseks võtke meiega ühendust meili teel info@emiksike.ee ja leiame sobivaima lahenduse.
Vähendatud toote maksumus
Tagastamisele kuuluva kauba kahjustumise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta kasutas kaupa muul viisil, kui on vajalik tema iseloomu, omaduste ja toimimise tagamiseks. Toodete olemuses, toimivuses ja toimimises veendumiseks võib klient neid käsitseda ja kasutada ainult viisil, mis tal on selleks kaupluses tavaliselt volitatud. Muuhulgas loetakse kauba väärtus kahanetuks ka juhul, kui kauba pakend on kahjustatud.
emiksike.ee ei vastuta toote puuduste eest, mis tulenevad:
• kasutamise tõttu ei vastanud juhistele ja/või soovitustele
• Ostja poolt juhistele ja/või soovitustele mittevastava ladustamise tõttu
• Kliendi tahtlikult või tahtmatult tekitatud kahju tõttu
Tagasimakse
Raha tagastatud kauba eest tagastatakse Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist.
Tagasimaksed tehakse samale pangakontole, millelt ostu eest tasuti.
Kui tarbija on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutavast odavaimast tavapärasest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole Veebipood kohustatud tarbijale hüvitama rohkem, kui on tavapärase saatmisviisiga kaasnev kulu.
Vaidlused
Kui Ostja ei nõustu tasaarvestuse teates märgitud väärtuse vähendamisega, on Ostjal õigus kaasata kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga kaasnevad kulud jagatakse pooleks Ostja ja eMiksikese vahel, välja arvatud juhul, kui ühe poole seisukoht osutub alusetuks. Sel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht oli selgelt põhjendamatu.
Kliendil on võimalik pöörduda Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni poole, kes on pädev lahendama lepingust tulenevaid vaidlusi, kui vaidlusaluse toote väärtus ületab 20 eurot (kaebuse läbivaatamine komisjoni poolt on tasuta).