14.09.2024 seisuga
- Müügitingimused koostatakse Eesti Elektroonilise Kaubanduse Liidu veebilehel (https://e-kaubanduseliit.ee/alustavale-e-kauplejale/) avaldatud näidise järgi ning arvestades avaldatud põhimõtteid. isikuandmete töötlemine (vt täpsemalt isikuandmete töötlemine).
- Veebipoe omanik Ishtar trade OÜ (registrikood 17042422 e-post info@emiksike.ee), kelle veebipood asub www.emiksike.ee (edaspidi emiksike.ee).
Üldtingimused
Müügitingimused kehtivad veebipoe emiksike.ee ostjate (edaspidi nimetatud Klient) ja emiksike.ee vahel kauba ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
Kõigile emiksike.ee kasutajatele ja/või külalistele, kes soovivad meie tooteid osta, kehtivad käesoleva lepingu tingimused ning Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
emiksike.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi ja muuta hindu. Kõik muudatused kuvatakse veebilehel emiksike.ee.
Müügilepingu jõustumine
emiksike.ee müüb ja Klient ostab veebipoes pakutavat kaupa.
emiksike.ee ja Kliendi vahel sõlmitud leping jõustub, kui Klient tasub nimetatud summa pärast tellimuse kinnitamist Ishtar trade OÜ arveldusarvele.
Veebipoes emiksike.ee tellimust vormistades ja makse sooritades kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.
Hinnad
Kõik hinnad veebipoes emiksike.ee on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
emiksike.ee jätab endale õiguse teha hindades muudatusi. Kui Kliendil õnnestus oma tellimuse eest tasuda enne, kui müüja hinda muutis, siis antud juhul uus hind sellele Kliendile ei kehti, mistõttu klient ostab toote hinnaga, mis oli veebilehel selle esitamise ajal märgitud. tellimus.
Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
Kauba eest tasumisel on Kliendil õigus valida endale sobiv makseviis: panga- või Swedbanki, SEB Panga, LHV Panga krediitkaardid. Tellimuse kinnitamiseks tasub Klient 100% kauba maksumusest.
Leping loetakse sõlmituks ja asume tellimust täitma kohe pärast seda, kui Klient on tasunud 100% kauba maksumusest.
Kauba kohaletoimetamine
emiksike.ee komplekteerib tellimuse ja edastab selle oma logistikapartneritele peale müügilepingu jõustumist (peale Kliendi arve tasumist).
Veebilehel emiksike.ee märgitud kauba tarneajad kehtivad arve tasumise hetkest.
Kui Klient soovib muuta kokkulepitud kauba kättesaamise kohta või aega, peab ta sellest teatama emiksike.ee vahetult enne kauba kohalejõudmist.
Tellimuses esitatud andmete täpsus ja õigsus sõltub kauba kohaletoimetamise ajal tekkivate viivituste ja arusaamatuste vältimisest. emiksike.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise ajal tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus ja arusaamatused tekkisid Kliendi poolt tellimuse vormistamisel ebatäpsete andmete esitamise tõttu.
Kauba tagastamise õigus
Põhineb Art. 1. osal. Võlaõigusseaduse 56 kohaselt on kliendil õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul peale selle kättesaamist.
Tagastatavad kaubad peavad olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
Kauba tagastamisega seotud kulud kannab klient (võlaõigusseaduse § 194 4. osa alusel mitte rohkem kui 10 €). Erandiks on juhul, kui kauba tagastamise põhjuseks on lahknevus esitatud tellimusega või defektiga toode.
Klient peab saatma kauba tagastamise soovist teate hiljemalt 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist e-posti aadressile: info@emiksike.ee. Kauba tagastamise avalduses tuleb märkida Kliendi nimi, toote nimetus ja tagastamise põhjus.
Hüvitise maksame Kliendile pärast tagastatud kauba kontrollimist hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist.
emiksike.ee-l on õigus veebipoe vahendusel sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda ja teenust mitte osutada või tellitud kaupa mitte kohale toimetada järgmistel juhtudel:
- Toode on otsas
- Veebipoes kuvati valesti toote hinda või omadusi e-poes ilmnenud süsteemivea tõttu.
Kui eMiksike ei suuda veebipoes vormistatud tellimust täita, teavitatakse sellest Ostjat 2 tööpäeva jooksul tellimuse vormistamisel märgitud kontakttelefoni või meiliaadressi kaudu.
Pretensioonide esitamise kord
Võlaõigusseadusest tulenevalt on Kliendil õigus esitada puudusega kauba kohta pretensioone 2 aasta jooksul kauba kättesaamisest. Kui puudus avastatakse selle perioodi esimese kuue kuu jooksul, siis eeldatakse, et kaup müüdi juba defektiga. Defekti olemuse määrab müüja.
Defekti ilmnemisel on Klient kohustatud teavitama emiksike.ee-d saates e-kirja aadressile info@emiksike.ee ning märkima ka järgmised andmed: nimi, kontaktandmed ja väidetav puudus. Vastav avaldus tuleb saata 2 kuu jooksul peale puuduse avastamist.
emiksike.ee ei vastuta:
- kauba kahjustumine, mis on tekkinud Kliendi süül või hooletusest
- defektid, mis tekivad toote kasutamisel muul kui ettenähtud otstarbel.
- toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutusel.
Vastutus ja vääramatu jõud
emiksike.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab emiksike.ee ees kahju korral, mis on tekkinud käesolevate tingimuste rikkumisest teise poole poolt, vastavalt Kliendi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Eesti Vabariik.
emiksike.ee ei vastuta Kliendi ees kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on põhjustatud asjaoludest, mida emiksike.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
Konfidentsiaalsus
Klient annab emiksike.ee veebilehte kasutades selge ja tahtliku nõusoleku emiksike.ee-le enda isikuandmete töötlemiseks.
emiksike.ee kasutab Kliendi poolt edastatud teavet ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ega avalda seda kolmandatele isikutele (v.a volitatud maksesüsteemid ja transporditeenuse pakkujad).
Vaidlused ja muud tingimused
Kui nende tingimuste täitmise käigus tekivad lahkarvamused või vaidlused, püüavad emiksike.ee ja Klient ennekõike läbirääkimiste teel ühisele seisukohale jõuda. Samuti on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse, kui emiksike.ee ja Kliendi vahelised läbirääkimised ei ole tulemusi andnud. Omakorda on emiksike.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks ka Kohtusse.